Het treinverkeer in Nederland is weer volledig opgestart na een landelijke ov-staking, aldus een woordvoerster van de NS op 24 juni 2026.
De staking legde het openbaar vervoer plat van 04.00 tot 08.00 uur. De treinen rijden inmiddels weer volgens de dienstregeling, zo liet de woordvoerster weten.


