Het Leonardo da Vinciplein aan de achterkant van Station Den Bosch wordt per 1 juli 2026 omgetoverd tot een 'Stationshof'. Het doel is om een grauw plein te veranderen in een groene, aantrekkelijke plek, als onderdeel van de plannen voor 'Bosch Centraal'.

Het plein is nu niet bepaald een plek om met een kop koffie te zitten, maar krijgt meer groen en zitgelegenheid. Het is niet de eerste opknapbeurt in het stationsgebied.