De Noorse prinses Ingrid Alexandra en haar broer prins Sverre Magnus hebben op 24 juni 2026 een voetbalschool en -club in Brooklyn, New York City, bezocht, waar ze met Amerikaanse kinderen voetbalden, zo maakte het Noorse hof bekend op Instagram.
De twee kinderen van kroonprins Haakon en kroonprinses Mette-Marit werden gefotografeerd in voetbaltenues. Het hof deelde woensdagmiddag een foto op zijn officiële Instagram-account.
Het bezoek laat de informele betrokkenheid van de koninklijke familie tijdens hun verblijf in de Verenigde Staten zien. Verdere details over de duur of het doel van hun reis werden niet bekendgemaakt.


