Willem (81) en Gerrie (75) de Bruin uit Apeldoorn, die bijna zestig jaar getrouwd waren, zijn in de dood weer herenigd. Na het overlijden van Willem werd hij bij zijn vrouw begraven, precies zoals hij had gewild.
Zoon Wilco vertelt dat zijn vader geen moment hoefde na te denken over zijn eigen uitvaart: „Doe maar copy-paste.” De dienst stond in het teken van muziek en zijn as werd uitgestrooid op veldje 6, dezelfde plek als die van Gerrie.
De hereniging van het echtpaar markeert het einde van een lang huwelijk dat bijna zestig jaar duurde. Familieleden noemden het een passend eerbetoon aan hun bijzondere band.


