Verzekeraars hebben veel schademeldingen ontvangen na het onweer van vrijdag- op zaterdagnacht. De meeste meldingen komen uit het noorden van Nederland. Interpolis en Centraal Beheer hebben tot nu toe ruim 1.400 claims binnengekregen. De onweersbuien hebben vooral in het noorden voor schade gezorgd.
Verzekeraars zijn bezig met het verwerken van de meldingen en het vaststellen van de totale schade.

