Aanvoerder Virgil van Dijk van het Nederlands elftal baalde dat zijn ploeg op 26 juni 2026 opnieuw een doelpunt uit een hoekschop tegen kreeg, ondanks de 3-1 zege op Tunesië in de groepsfase van het WK.

"Weer een tegentreffer na een spelhervatting," mopperde Van Dijk. "Ik werd opnieuw geblokt, dat moeten we beter doen."

Oranje won de wedstrijd, maar de tegengoal uit een corner baarde de aanvoerder zorgen.

Het duel werd gespeeld in Kansas City.