Middenvelder Quinten Timber heeft zondag de groepstraining bij het Nederlands elftal hervat, vier dagen nadat hij een hersenschudding opliep tijdens een training. Timber deed mee aan de warming-up samen met de 25 andere internationals op het trainingsveld van KC Current in Kansas City.
Oranje bereidt zich voor op de derde groepswedstrijd tegen Tunesië, komende vrijdag om 01.00 uur Nederlandse tijd. Lutsharel Geertruida was ook aanwezig, een dag na een tackle waarbij Wout Weghorst betrokken was.

