Koningin Máxima heeft op 26 juni 2026 haar werkbezoek aan India afgesloten met een ontmoeting met de Indiase premier Narendra Modi. Tijdens de ontmoeting spraken zij over de resultaten van haar bezoek, zo meldt het Instagramaccount UNSGSA, dat de werkzaamheden van de koningin als speciale VN-pleitbezorger voor financiële gezondheid deelt.

De koningin was als speciale VN-advocaat voor financiële gezondheid op bezoek in India. De reis was gericht op het bevorderen van inclusieve financiering en financiële gezondheidsinitiatieven in het land.