Koning Willem-Alexander heeft dinsdag zijn eerste vlucht gemaakt in een Airbus A321neo. Dat meldt de Rijksvoorlichtingsdienst (RVD). De koning, die als gastvlieger bij KLM werkt, poseerde voor het toestel en nam plaats in de cockpit. De RVD deelde foto's op Instagram.

Het is de eerste keer dat de koning met dit nieuwe vliegtuigtype vloog.