De vijf overgebleven leden van KATSEYE hebben gezegd dat ze bandlid Manon Bannerman, die afwezig is, de ruimte geven om zich op haar gezondheid te concentreren en niet willen speculeren over haar eventuele terugkeer, zo blijkt uit een interview met het blad Allure dat op 25 juni 2026 is gepubliceerd.
De groep wilde niet ingaan op de mogelijkheid dat Bannerman terugkomt en benadrukte dat ze haar alle tijd willen geven die ze nodig heeft. Verdere details over haar toestand of de aard van haar afwezigheid werden niet verstrekt.
Bannerman had eerder aangekondigd dat ze een stap terug zou doen. De overgebleven leden, die blijven optreden als KATSEYE, zeiden dat ze haar besluit steunen en geen uitspraken doen over een mogelijke termijn voor haar terugkeer.






