Melissa (23) uit Rijswijk woont na het einde van haar relatie met haar twee zoontjes en haar moeder in één kamer. Haar tweede kindje is pas zes weken oud. De gemeente heeft haar urgentieverklaring voor een woning geweigerd, ondanks de krappe leefomstandigheden.
Melissa noemt de situatie onhoudbaar en ziet de media-aandacht als haar laatste hoop.



