De Iraanse nationale voetbalploeg heeft zondag na het 0-0-gelijkspel tegen België een handgeschreven briefje achtergelaten in de kleedkamer van het SoFi Stadium. In de boodschap bedankten de spelers Los Angeles voor de gastvrijheid en riepen ze op tot vrede. Het duel was de tweede en voorlopig laatste wedstrijd van Iran in de speelstad.

De ploeg toonde zich dankbaar ondanks de moeilijke omstandigheden op het WK.