Froukje de Both heeft haar teleurstelling geuit over het stoppen van de ochtendshow die ze samen met Gordon op Radio 10 presenteerde. In een Instagrambericht noemt ze het besluit 'ontzettend jammer' en geeft aan dat niet alles in de hand te houden is. Ondanks het abrupte einde kijkt ze met een positief gevoel terug op het radioavontuur, waarbij ze het voorrecht beschrijft om luisteraars wakker te maken tijdens hun ochtendroutine.
Ze bedankte het team en Gordon voor de samenwerking die haar verwachtingen overtrof. De show wordt overgenomen door Jan-Willem Roodbeen en Jeroen Kijk in de Vegte, die overkomen van Radio 2.



