Koning Willem-Alexander, koningin Máxima en prinses Ariane waren zondag aanwezig bij WK-wedstrijden van Nederland en Curaçao. Na de 5-1-overwinning van Oranje op Zweden en het historische gelijkspel van Curaçao tegen Ecuador (0-0) vierden de royals mee in de kleedkamers, met dansen en informele omgang.
Internationale media, waaronder het Spaanse Demócrata, prezen het paar om hun losse en vrolijke optreden, dat breekt met de gebruikelijke Europese koninklijke plechtigheid.
